Stránky

17. 12. 2013

Sovičkovááááá

Tak narodenie tejto sovičky to bolo horšie ako cisársky rez. Ako prvé to mal byť macko, ale žiaľ zvolila som hrubú vlnu a hlavička vyšla veľká. Potom manžel povedal, že to bude určite podprsenka :D no a keď som už bola zúfalá a nevedela som čo z načatej hračky bude tak som skúsila sovičkovú čiapku. Veľkosť je na 3-6 mesiacov takže pidi čiapočka.




Aešte som háčkovala jednu pre jednu slečnu nebezpečnú. Po prvý krát som skúšala bambulkovač od Prymu.

4 komentáre:

  1. Bezva čapky a bambule supr! Dětem jsem vždy pletla čepice s obr bambulemi, jsem na nich nějak ulítlá:-)))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ono naozaj tie brmbolce urobia čiapku čiapkou :) už som pokukovala aj po zvieratkách z brmbolcov, ale akosi je málo času :)

      Odstrániť
  2. Hviezda no vieš čo? zato že ti tvoj drahý skonštatoval vraj podprsenka tá sova nemá chybu. Ale to vieš nie?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Miláčik, málo kedy som spokojná s tým čo vyrobím, ale táto čiapka sa mi naozaj páči :) Ďakujem ;)

      Odstrániť