Stránky

2. 10. 2012

Ručne prišívaná aplikácia - postup

Nakreslíme si obrázok a vyrobíme si podľa neho šablóny z kartónu. Podľa šablón si vystrihneme látku o kúsok väčšiu a obšijeme jemným stehom v rukách okolo. Konce nití necháme dlhšie na stiahnutie látky okolo šablóny.Ja si nariedim do vody trošku aviváže a štetcom pretriem látku aby po vyžehlení pekne držala tvar. Vyberiem kartón, ešte raz prežehlím a obstrihnem kúsok tej látky aby nebola hrubá. Asi tak po tú niť čo sme obšívali. Nájdeme si niť čo najbližšie farbou k látke čo aplikujeme a postupne celé prišijeme na podkladovú látku tak ako je na fotke. No a máme hotovo a ani to nebolo také ťažké :)

6 komentárov:

  1. Krásné je to!!
    A fígl s kartonem se mi moc líbí. Asi taky vyzkouším - zatím jedem jen v klasických strojem přišívaných aplikacích. Díky za inspiraci.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem ;) Aplikácie a voľné prešívanie mi ukradli ♥ tak to je taká moja radosť :)

      Odstrániť
  2. Ali ty si vyhraješ, máš svatou trpělivost. Všimla jsem si, že máš to stáhnutí hodně velký, já to zakládám tak na půl cm a pořád mi to při šití vylézá, tak to zkusim podle tebe:-)
    Ale stejně toho v ruce moc neušiju, radši přišívám na stroji, a tu obr hromadu co máš, tak k tomu bych se nedokopala, abych to šila ručně:-)))... i když je pravda, že ty ručně přišité aplikace jsou hezčí

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ajuška, je pravda, že to mám širšie založené, po zažehlení som to potom obstrihla aby nebola tá látka tam taká hrubá. Prídavky som strihala len tak bajočko :) Ručne som šila preto lebo v tom čase som bola po operácii a musela som ležať tak len tak v polosede som ručne šila a išlo to aj celkom rýchlo. Ďakujem, za krásne slová...

      Odstrániť
  3. Krása---tohle já neumím..... :o) Přeju krásné dny plné jen samé pohody.Martina

    OdpovedaťOdstrániť